Kära vänner, Tipsa mig!

Jag har inte surfat runt på adlibris eller bokus sen i somras.
Känner mig helt lost i bokvärlden. Riktigt obehaglig känsla.

Nu ber jag er om hjälp. Vad ska jag läsa?
Jag känner antingen för någon deckare thriller i stil med Kamelklubben serien av David Baldacci, eller något i stil med Jonathan Troppers Konsten att tala med en änkling. Eller något helt annat. Fast inget för tungt.

Så nu ber jag om lite hjälp. Jag vet att ni kan!

20131107-224241.jpg

  1. Tropper släppte ju en ny bok nu, ”Fördelarna med en kollaps”, håller på och läser den just nu, So far so good!🙂

      • glittervakuum
      • 9 november, 2013

      Den står på önskelistan

  2. Angående Tropper, har du läst Backmans nya?🙂

      • glittervakuum
      • 9 november, 2013

      Nej inte än. Måste göra de!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

