Ensam hemma

20131102-200837.jpg

Plånboken ekar tom så det blir ingen spelning för mig i kväll. Istället roar jag mig med öl, godis och bok.
Jag har lyssnat på typ tusen ljudböcker det senaste men bestämt mig för att försöka läsa igen. Lee Child är bra ljudböcker så lika bra att fortsätta på serien. Inte alls vad jag vanligtvis läser men mer lätt smält än Murakami när hjärnan är rörig.

  1. Roligt att se att det är fler som försöker pussla ihop pocketböckerna a’la tetrisstyle så de passar en expedit🙂

      • glittervakuum
      • 3 november, 2013

      Självklart! Hur ska man annars få plats?

  2. Åh en lysande jordglob, jag minns att vi hade en sån när jag var liten. Det måste jag skaffa när jag får egen lägenhet!🙂

      • glittervakuum
      • 5 november, 2013

      Ja visst är dom underbara. Var en hård jakt att hitta en gammal och till ett pris som passar plånboken.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

