Det snurrar i min skalle

Fick helt plötsligt lust att skriva något här igen. Läsande har lite försvunnit ur mitt liv men äntligen har jag tagit mig igenom en bok.

Dock valde jag ju helt fel bok att börja läsa.
Efter mörkrets inbrott av min absoluta favorit Haruki Murakami. Man måste ha en skärpt hjärna för att läsa hans mästerverk och det är väl det sista jag har just nu.

Boken skiljer sig mycket från hans tidigare. Självklart känner jag väl igen språket men meningarna är kortare, styckena kortare. Jag hittar inte den förtrollade världen han brukar ge mig. Men mycket beror nog på mig. Ska läsa om den senare i livet.

Han är mästaren av mästare på inledningar.

20131102-143317.jpg

20131102-143330.jpg

Som sagt, det snurrar i min skalle. Inget jag gör blir perfekt. Inlägget blir inte bättre än så här…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

