Sommarprat

Kan verkligen rekommendera er att lyssna på Jenny Jägerfelds sommarprat. Hon pratar om sitt skrivande, psykiskohälsa och reumatism. Riktigt bra och intressant.

Jenny har skrivit Hål i huvudet och Här ligger jag och blöder. Här kan ni läsa vad jag tycker om Här ligger jag och blöder

Finns att ladda ner som pod på sr.se

  1. Tack för tipset. Jag har lyssnat på ganska många sommarpratare, bland annat Sara Bergmark Elfgren, som är en av mina favoriter för den här sommaren, men Jenny Jägerfeld har jag inte hunnit med ännu.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

