andas

Så jag har flyttat ungefär dygnet runt i två veckor och det är inte slut än. Men jag är slut. Jag har inte orkat kolla några bloggar eller ens tänka på att skriva något, kanske är det dags att börja med det nu igen. Kanske måste jag försöka prioritera in lite annat än flytt för att inte gå under.

Meeen… det är inte lätt när huvudet snurrar av saker som måste göras, min lägenhet ska städas ur och tömas, vi behöver lampor och hyllor och gardiner men jag kan inte bestämma mig. Huvudet är så mättat så ingenting vi tittar på känns hundra procent. Så det blir inget köpt, det är ju billigt men inte så praktiskt.

Sen är det ju körkortet, jag börjar få panik, dagarna rinner iväg och uppskrivningen kommer bara närmare och närmare. Känns som jag sitter fast på spåret och ser tåget rusa emot mig. Jag borde plugga mer men det får inte plats något i min hjärna just nu. Det är fullt. Så himla fullt.

Lite har jag hunnit läsa iallfall, några sidor hinner jag innan jag däckar. Nu håller jag på i 1Q84 och ja, jag älskar den. Oväntat va?

Hoppas jag kommer skriva lite mer här nu, hoppas.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

