Slåss lite

image

Jag hinner som vanligt inte läsa så mycket jag vill. Jag vill skriva. Ibland vill jag skriva mer än om böcker. Då kan jag ju skriva på fegpoeten men det känns splittrat. Jag vet inte hur jag vill göra med bloggandet. Det är fantastiskt att skriva här, jag får så mycket respons. Samtidigt så önskar jag kunna få in mer vardagsfunderingar men då skulle väl inte ni bokbloggare bli så glada… Ahh… Förslag?

  1. Japp, jag har ett förslag!
    Gör precis och skriv precis vad du vill.
    Bara för att det kanske i första hand var tänkt som en ”bokblogg”, behöver ju inte det utesluta allt annat och vardagligt!
    Kram

    • yfronten
    • 16 maj, 2012

    Då gör man som jag och har två bloggar, en läsdagbok och en vanlig blogg.
    http://ylvarosen.blogspot.se/
    http://yfronten.blogg.se/
    Mitt problem är att jag vill hinna läsa mer så jag försöker titta mindre på TV och sitta mindre vid datorn, det går sådär…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

