jag ger upp

Känner mig helt osocial. Har inte orkat eller haft lust med att skriva här på flera dagar. Jag finns kvar iallafall.

Idag har jag roat mig med totaltpsykbryt på teorin. Storgråtande besök på trafikslolan. Mat på donken med mamma och sen lite teoriplugg och simspelande. Några sidor läsande har jag hunnit med också.

Nu har jag ont i huvudet ligger i soffan under filten och inser att jag borde gå och handla men…

Hoppas eran måndag har varit bra.

  1. Måste vara något som går!?
    Själv fick jag världens psykbryt på ungarna i eftermiddags.
    Känner mig totalt urlakad efter det utbrottet.
    Men huliganerna håller sig på mattan. Ett tag…
    Onsdag?

      • glittervakuum
      • 7 maj, 2012

      Onsdag låter suveränt. Jag behöver något.. *känner efter* en frukostdate med en trevlig rolig och underhållande filur säger hjärtat att jag behöver.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

