En smula frågor

Kära vänner, nu ska vi se om ni svara.

Skriv
6 saker du verkligen tycker om med dig själv
5 saker andra tycker om med dig
4 saker du mår riktigt bra av
3 saker du lärt dig gilla med dig eller annat
2 saker andra tror om dig men som inte stämmer
1 händelse som förändrade ditt liv

Hoppas ni vill svara.
 Mångmamma Vargnatt Ylva Sara Amanda

Självklart ska jag också svara täten kallade på mig.

  1. Återkommer.
    Knepigt!
    Trött.
    Natt.🙂

  2. Nu har jag försökt svara🙂

    • yfronten
    • 2 maj, 2012

    Nu har jag svarat på http://yfronten.blogg.se men vad jag och mina vänner uppskattar med mig är ju mycket samma saker.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

