Vår och slut på varning för ras.

Ikväll har jag sagt nej till middag med vänner. Gått omkring i pyjamas tittat på Vetenskapens värld, läst cirkeln, läst retro. Nu tittar jag på Dark Angel och gråter över sån där omöjlig kärlek. En sån dag har jag. En sån dag när jag inte riktigt har lust, inga riktiga murar. En sån dag när man bara behöver vira in sig i filten och gråta lite.

”Lättar du aldrig på trycket? Du måste ju gråta ibland?”
”Jag gråter. Men inte när det är rasrisk.”

 

  1. Nu påminde du mig om Winnerbäcks Varning för ras, den måste jag genast lyssna på

      • glittervakuum
      • 1 maj, 2012

      precis den jag syftade på;)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

