Till min vägg tack

Tack snälla.

  1. Grym Adam Douglas-varning!🙂 Gillar.
    Och ja – flera skojsigheter i kassen!

      • glittervakuum
      • 30 april, 2012

      Funderade länge på vad du menade med flera skojsigheter i klassen…
      I kassen var ju lite mer förståligt.. måste läsa noggrannare..

  2. Douglas Adams, heter han väl?
    Eller hette – om jag nu ska vara korrekt!!!

      • glittervakuum
      • 30 april, 2012

      Du har helt rätt. Kanske inte tycker om en hel sjukt flummig bok men väl valda citat här och där är ju helt underbara.

      ”hur det är, det är bra med mig om man nu trivs med att vara mig. Vilket jag personligen inte gör.”

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

