Hallå?

Klockan är tio i ett och jag är en speedad hachtomte som bara går och går och går fast jag har inget att göra. Jag står och stampar på samma ställe som om jag var på något step up pass. Har man ens sånna nu för tiden. Minns att jag tyckte det var kul att hoppa upp och ner på de där när man någon gång var på gymmet/ i dans salen som typ sjuåring.

Nää och utan lugn så blir det inte heller något läst även om en sömnlös natt är en perfekt läsanatt. Jag tänker på hon som totalt missuppfattade typ allting jag sa i lördags och jag undrar hur man kan fatta så fel. Sen visade det ju sig att hon byggde helt vansinniga luftslott och om hon hade någon kroppsdel i närheten av jorden så skulle jag bli förvånad. Så skulle jag vilja skriva något om kronprinssesan och en haka här men det kanske är lite väl, men du som förstår kan ju le lite.

Jag googlar allt. Idag har jag googlat ”Världens längsta penis” Svar 34 centimeter i erigerat tillstånd. Navelludd får man om man har mycket hårväxt på magen och har inget alls att göra med hur vassa kanter man har på naveln. Bara så att ni vet. Från Wikipedias navelluddsid kan man klicka sig vidare till fickludd. Där kan man läsa

”Ett problem med fickludd är att luddet kan fastna på lösa föremål som stoppas i fickan, exempelvis tändaregodismobiltelefonhörlurar ochöronproppar[1].”

Hur charmigt är inte det? Och även m man inte läser böcker så läser man ju en hel himlans hur mycket som helst på nätet varje dag. Ibland undrar jag hur jag orkar. Och ibland önskar jag att jag kom ihåg var jag hittade allt kul jag ser hela tiden så jag kunde hitta det igen. Tyvärr gör jag inte det. Bilder brukar jag spara ner. ibland. typ som:

Det här inlägget känns ungefär lika ofokuserat som jag känner mig. splitvision. Jag vill ha någon som är på samma nivå. nu.

Näää. Fy så trist. Jag vill ha någon att leka med, typ spela spel och skratta fnittrigt med. Typ nu. Hallå? var är du?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

