Att läsa…

Högen växer…nu har jag inte en kollat i påsen som jag fick av mångmamma igår eller gått igenom hyllan ordentligt och det är inte en böcker ur hyllvärmarutmaningen här. Den har jag förövrigt gett upp inser att böckerna inte känns tillräckligt intressanta. Här är iallafall högen just nu. Dock inser jag att jag aldrig kommer läsa Blonde även om jag så gärna vill. Den är alldeles för tjock och har pyttepyttemyrtext. Rött stoft ligger tyvärr också illa till men Det bästa av allt är jag sjukt intresserade i. Den vill jag börja med typ nu.

image

  1. Jag har påbörjat Blonde så himla många gånger och kommer bara inte igenom den. Språket är vackert, men man måste liksom tänka på varje mening innan man kan läsa nästa, och då stannar berättelsen upp för mycket. Tycker jag. Men jag gillar Calude Izner! Lite lagom smaskiga mord och fina beskrivningar av ett gammalt Paris.

      • glittervakuum
      • 30 april, 2012

      inser att den kommer bli sjukt svår. alldeles för tjock för att jag ens ska se fram emot den..

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

