min värsta fiende

Så var man utmanad då. Och jag svarar kanske främst för att det här är typ det värsta jag vet. Men en positivsak med mig är att jag alltid försöker övervinna sådant som jag är rädd för eller har svårt för såå here we go.

Presentera en lista på 8 saker du är bra på.

2. Hur många gånger jag än träffat botten så har jag aldrig gett upp.  Även när jag har trott att jag har gett upp så är det något i mig som inte gör det.

3. Jag är bra på att uttrycka mig även om saker som kan vara svåra att prata/skriva om.

4. Jag är en sjukligt uppmärksam på detaljer. Jag ser det du missar.

5. Jag är en ”Räddare i nöden.” I situationer där någon råkat illa ut är jag snabb att hjälpa.

6. Jag är kreativ och hittar ofta lösningar som inte andra ser.

7. Jag har mycket positiv energi och full av galna idéer.

8. Jag är vansinnigt ärlig.

Ja, min värsta fiende är absolut mig själv, men mig självs värsta fiende är definitivt jag.
så jag passar på att ge mig själv på käften och säger att jag är

Smart allmänbildad omtänksam kärleksfull rolig knasig unik och en smula fantastisk.

BAM! Ett noll till Jag.

Franny, du ska svara på det här! Kan jag kan du!

  1. Härligt att du la till lite extra saker som är postivt med dig själv!😀

      • glittervakuum
      • 29 april, 2012

      taack kände för att vara lite wild and crazy

  2. Japp, nu är är jag nöjd!🙂
    Dessutom tycker jag att du beskriver dig själv väldigt bra!
    Kram på dig.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

