Sånt som gör att man kan upptäcka nya saker

Jag är en sån, är inte de flesta sånna, som har svårt att hitta böcker inom nya kategorier. Nya författare och stilar.
Swedish Zombie lottar ut ex av Skalpelldansen och jag passar på att vara med och tävla. Kanske hittar jag något nytt jag gillar.

Här hittar ni en intervju med författern JennyMilewski.

  1. Svar: Nej då jag är inte besviken!🙂 Ser fram emot att få läsa den efter King boken jag håller på med nu🙂

  2. Jag har två riktigt smala böcker av King i bokhyllan, det är Dimman och Signal, min favorit av de två är nog Signal. Den jag läser nu är jag riktigt fast i, Staden som försvann, jag läste över hälften i går så den är riktigt spännande. Fast den är ju lite längre🙂.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

