Bättre lycka nästa gång

Fick mail från bokgläntan att de tyvärr gjort fel och att det inte alls var jag som vunnit boken. Trist men men, sånt som händer antar jag .

Nu har jag precis kommit hem, det blev en lång dag idag. Först körlektion sen gymmet och till sist lite mat och fika hos mormor. Nu borde jag verkligen gå och handla. Verkligen. Fast det känns mer lockande att läsa lite mer i Kafka på stranden, som vanligt med Murakami vet man inte var boken ska land, men jag hänger på!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

