rensning..

Jag har fortfarande ett gäng böcker kvar som jag gärna skickar iväg. Så kom igen nu, något är ni väl intresserade av?

Det här finns kvar:

Pocket:
Skära för sten – Abraham Verghese (oläst)
Blondie – Birgitta Andersson (oläst)
Kalla det vad fan du vill – Marjaneh Bakhtiari
Saknad – Karin Alvtegen
I skuggan av värmen/Utan en tanke – Lotta Thell
Den ljuva giftkokerskan – Arto Paasilina
Spöa döden – Josh Bazell

Inbundna:
I terrorns skugga – Val McDermid (oläst)
I taket lyser stjärnorna – Johanna Tydell (skadad rygg sen leverans, dumma posten)
Kärleksbarn – Lotta Thell (oläst)

Så kasta iväg en kommentar nu!

  1. Jag är intresserad av I taket lyser stjärnorna🙂

      • glittervakuum
      • 17 april, 2012

      Vad roligt, tyvärr är den skadad i ryggen. Har du något du vill byta med eller vill du betala frakten?

      • Jag har tyvärr inget att byta men jag står självklart för frakten om det är okej för dig🙂

        • glittervakuum
        • 17 april, 2012

        Okej bra. skicka din adress s skickar jag boken. Kollar vad frakten blir, knns dumt att du ska betala mycket efter som den r lite trasig.

  2. Är det till glittervakuum [at] hotmail.com jag ska skicka adressen?🙂

  3. Tack så mycket, blir så glad när du skriver sånt, hjälper verkligen med självförtroendet🙂

    Alltså, om du ska fråga om rec.ex ska du vara jätteartig, smöra på ordentligt och skriv typ ‘om det går bra’🙂 Det var så jag lyckades iallafall.

    Grym blogg! Bra att du kommenterade, så att jag hittade den alltså🙂

      • glittervakuum
      • 18 april, 2012

      vad kul att du hittade hit och att du gillade! Det gör mig glad.

  4. Mjumi, tack för den! Har också stört mig jättemycket på hur andra hinner läsa så mycket böcker men glömde att skriva det. Fast nu är iof tillagt.🙂

      • glittervakuum
      • 18 april, 2012

      Ja, det är märkligt, jag är den som läser mycket bland mina vänner och de jag känner men jag hinner inte mer än max 7 i månaden och det händer inte ofta. Sen kan man ju läsa de böcker som är lättare och går snabbare bara för att kunna skriva upp flera. Men jag försöker att inte tänka på det.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

