ojoj, tiden går

Hinner visst inte med bloggen så mycket nu även om jag läser. Har inte hunnit skriva om änklingen än men det kommer. Praktiserar, planerar flytt, tränar och övningskör som en galning just nu.

Igår fick jag iallafall ett nytt recex i låda. *Lyckan* Jag varvar det med Murakami kafka på stranden. Snart ska jag iväg och hämta ett paket från adlibris med. Får hoppas att kvällen blir lugn så kommer det upp lite inlägg. Vill ju inte att ni ska glömma bort mig;)

Och du som väntar på bokpaket. Jag jobbar på det med. Sorry!

  1. Inte glömt dig.
    Hinner knappt blogga själv.
    Kram

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

