Påskböcker

Skärtorsdag och vi startar dagen med påskgula böcker. De ni.
image

I min bokhylla var det inte lika många gula exemplar som i Västmanländskans men några fick jag iallafall ihop även om jag inser nu att eiffeltornet kanske inte hörde hemma här.. Men men. Nu är den med så nu får den vara det.

  1. Den dagen min… och Rapsbaggarna har jag läst!
    Glad påsk på dig!

      • glittervakuum
      • 6 april, 2012

      Glad påsk!

  2. Eiffeltornet var tillräckligt gul tycker jag🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

