Att tala med en… Katt?

image

image

Det här med att ta kort till bloggen är intressant. Särskilt när Mysan älskar kameran. Dock inte som modell utan mer att mysa med.
Nu har jag iallfall krypit i säng. Det är tisdag i morgon och det betyder jobb och det betyder att jag borde somnat för längesen.

Jag ska läsa lite i konsten att tala med en änkling och se om jag lyckas somna. Det är förövrigt en mycket märklig bok. Ena sidan älskar jag och andra sidan hatar jag. En riktigt schitzofren bok.

  1. Det är du och Nakata😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

