bokbyte eller hur gör man?

Ja, nu ska jag flytta snart och tänkte rensa lite i hyllan. Har en del böcker jag har börjat på men upptäckt att de inte alls är i min smak så jag tänkte att jag ska… ja vad tänkte jag. Kan man byta böcker eller? För ska jag bara skänka bort dom till er så får jag ju betala frakten och det har jag inte riktigt råd med. Eller har ni något bättre förslag?

Tar jätte super gärna emot tips!

  1. Vi kan väl skifta böcker när vi ses?
    Jag har just fått en driva med pockets av en av mina läsare som jag antagligen kommer ha hunnit plöja igenom till slutet av april!

      • glittervakuum
      • 26 mars, 2012

      får gå igenom och hoppas att det är något du vill ha. Vad läser du?

  2. Man kan ju alltid skänka bort men så mottagaren betalar frakten?

      • glittervakuum
      • 26 mars, 2012

      ja det är ju en lösning!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

