Nej nu får ni faktiskt sluta!

Kom igen nu. Hur många gånger kan ni tipsa om hungerspelen? Jag orkar inte läsa era bloggar längre. Kan ni inte tips om något annat snart. Jag är så trött på ”OMG THG är det bääästa jag veeet!” Nå jag skiter faktiskt i det här snart.

Kan inte ni som inte ingår i hyllningskören kommentera här så kan jag läsa era bloggar och struntar i de andra.

  1. Haha, jag är en av få som faktiskt inte ens läst Hungerspelen än så jag kan inte hylla dom😛

      • glittervakuum
      • 20 mars, 2012

      gud vad skönt. Nu får man gärna tycka om dom men jag börjar tröttna på att man får läsa det i var och varannat inlägg

  2. Ha, ha, du är rolig:-) Jag har läst Hungerspelen, första delen, och gillade den inte. Fast jag är ju inte direkt den tänkta målgruppen…

      • glittervakuum
      • 20 mars, 2012

      Jag har läst alla. Jag har bara tröttnat på att alla i olika åldrar hissar dom till skyarna något så otroligt. Jag läser säkert tio inlägg eller kommentarer om det varje dag och jag försöker verkligen att inte klicka på dom inläggen.

  3. Que?
    Har jag missat något?
    Jag är högst troligt alldeles för gammal för att begripa vad det gäller!

      • glittervakuum
      • 20 mars, 2012

      Haha nej det tror jag inte. Det finns en bok serie, hungerspelen och det är typ det nya twilight fenomenet. Jag läser runt massor på bokbloggar och det vimlar om inlägg om hur fantastiska böckerna är… jag har bara tröttnat lite.. Här kan du se vad jag tyckte😉 https://bokad.wordpress.com/2012/02/02/hungerspelen-de-ar-liksom-en-valskiten-bajskorv-perfekt-men-fortfarande-bajs/

      • Ok!
        Tack!
        Och du – inget du skulle skriva eller lämna som kommentar hos mig skulle kunna vara ointressant!
        DU är en intressant person – det såg jag med en gång!🙂

        • glittervakuum
        • 20 mars, 2012

        vad fin du är! nu blir jag glad.

      • glittervakuum
      • 20 mars, 2012

      så måste jag ju säga att jag blir så himla glad när jag ser att du kommenterar här. (du finns i mina drömmar)

  4. Jag har inte heller läst Hungerspelen. Än. Men jag ska någongång. När hypen är över🙂

      • glittervakuum
      • 21 mars, 2012

      Det är ju skönt iallafall.

  5. Hej! Har försökt mig på Hungerspelen men lade ner efter tio sidor. Lovar dig att inte skriva om H…. Jag finns på http://denvarbra.wordpress.com

      • glittervakuum
      • 21 mars, 2012

      Hej. Skönt med fler på min sida;) jag går varit inne hos dig några gånger.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

