Men vad ska jag läsa nu då?

Tittar runt i bokhyllan och vet inte alls vad jag ska plocka upp nu. Försökte fortsätta på Vita nätter men jag lägger nog undan den ett tag till.

Jag har ju hyllvärmare att ta tag i eller nån av de jag köpte på bokrean och sen går det ju alltid fixa något nytt. Vad ska jag börja på? Hjääälp!

  1. Du hamnade just i min ”blogglista”.
    Tycker att du hör hemma där!🙂

      • glittervakuum
      • 20 mars, 2012

      woohoo! Jag kollar till dig också ska du veta

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

