I min hylla: C

Då kommer vi till C då, undra vad jag har på de.
image

Champangeflickan – Caroline L Jensen

Ja, det var ju inte mycket.. Tror det var allt. C är inte världens bästa bokstav..

  1. Men boken är bra!🙂

      • glittervakuum
      • 13 mars, 2012

      ja jag vill minnas att den är helt okej, köpte den spontant på konsum när jag bodde i nässjö och knappt hade råd att köpa mat, älskar min logik;)

  2. Hehe, hade också bara en bok på C!🙂

    • Caroline
    • 15 mars, 2012

    Jag tycker det är en riktigt bra bokstav.😉

    Kul att ni gillade boken.

    C

      • glittervakuum
      • 19 mars, 2012

      Kul att du kommenterade! kram

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

