1 månad och lite siffror på den

Det finns ju inget trettionde februari så jag får väl fira en månad i dag. En månad sen jag tog tag i det och drog igång bloggen. Fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. Hur kul som helst. Jag har kommit igång med mitt skrivande på ett helt annat sätt och dessutom startat arbetet på en egen bok.

Vad har hänt på en månad då?

Bokad har skrivit 72 inlägg, (73 med det här) en smula imponerad över min produktivitet.
Bokad har haft 654 sidvisningar. Vilket är ett snitt på 21 om dag, ett helt okej snitt tycker jag.
Bokad har haft 2 gästbloggare.
Bokad har två prenumeranter, en på wordpress och en på bloglovin.
Bokad har fått 28 komentarer, det är nästan fler än vad min andra blogg har fått på tre år.

Ja hur kul som helst. Bara fortsätt läs och kommentera så blir jag glad.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

