möten i de småländskaskogarna

Igår var jag på något så spännande som förlaget duodito och bokeris invignings party för deras nya fina lokaler. Jag var en smula nervös och i början var det lite jobbigt, det kändes som alla kände alla och här passar inte jag in osv.. Sen började vi prata. Jag merkte verkligen hur mycket jag har saknat skrivande pratet och bokprat med kreativa människor. Man fick ju en del av de på skrivarlinjen men sen har det varit tyst igen.

Pratade en hel del med Hanna Lans som har skrivit som någon annan bäddar. Den lät jätte intressant och jag ska absolut läsa den.  Även Eva som driver bloggen Hemskt mycket barn, var väldigt trevlig att prata med. och alla andra också förstås. Habowoodfruarna har lagt upp ett inlägg med lite bilder.

  1. Vad gullig du är!
    Det tog lite tid innan jag hittade dig och dina bloggar men nu är de parkerade under ”favoriter”.

    Hoppas verkligen att Helena och Peter drar igång med lite inspirationsevenemang – egenutgivning känns intressant!
    Kram

      • glittervakuum
      • 4 mars, 2012

      Ja absolut det vore jätte kul! Vad glad jag blir att du vill läsa mer. Krama

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

