Det borde finnas regler

Så var jag där igen. Men jag gillar gillaböcker och när man kan vinna en måste man ju försöka, eller hur?!. Det är bokrygg som firar ett år med tävlingen och ni kan vara med här.

  1. Tävlingar är trevligt, men ett tips är att maila Gilla böcker och be om recensionsexemplar.

      • glittervakuum
      • 27 februari, 2012

      så kan man ju också göra. Fast varför skulle de skicka till mig?

      • Varför inte? De skickar till mig. http://gillabocker.se/press.html

        • glittervakuum
        • 28 februari, 2012

        Jag får väl försöka

      • Jag skriver bara ”hej, kan jag få ett recex?”. Lycka till!

        • glittervakuum
        • 29 februari, 2012

        woho nu har jag vågat skicka., Känner mig modig;)

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

