Vad bokrean har gett mig

Jag vandrade ner till bokhandeln i stan i dag med ganska höga förväntningar. Gick runt bland hyllorna, tog i några böcker. Funderarde, valde och konstaterade. Nej, jag står bara här och försöker hitta något bara för att det är rea. Sen gick jag. I blåst och duggregn travade jag upp till ica maxi och fick faktiskt med mig några böcker hem, inte många men några. Om några dagar kommer dessutom ett paket från adlibris, vad det är där i visar jag då.

image

Idag köpte jag:

Här ligger jag och blöder Jenny Jägerfeld

Konsten att tala med en änkling Jonathan Tropper

Strax efter gryningen – Stephen King

  1. Jag har också köpt Här ligger jag och blöder och Konsten att tala med en änkling från bokrean. Jag har läst Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper som jag tyckte var rolig läsning.

      • glittervakuum
      • 3 mars, 2012

      Jag har inte läst någon av honom än, har hört att de ska vara mycket bra.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

