Sju snabba

Hittade de här hos Monika och tänkte vad fasen, jag har inget bättre för mig och svarar jag med.

Vad läser du just nu?
I tunga vintrars mage – Andrea Lundgren

Hur fick du tag på boken?
Köpte den på adlibris i höstas. Andrea var på författarbesök på skrivarlinjen jag gick på och då blev jag nyfiken på boken sen tog de några år innan jag började läsa den.

Första meningen i boken?
Rummet är större på natten när det är mörkt och ingen är vaken.

Vilken sida är du på?
110

Sista meningen du läste i boken?
Kanske flög han iväg.

Vad tycker du så här långt?
Den är absolut fängslande. Det är något med språket, direkt och nästan naivt men ändå, kanske just därför, den så träffande och knivskarp.
Vad tänker du läsa sedan?
Jag har faktiskt ingen aning.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

