hinner inte

Jag lägger ganska mycket tid på att lägga olika inlägg här och läsa andra bokbloggar, allt för att komma igång med denna bloggen. Problemet blir ju att ha en blogg om böcker och nästan inte hinna läsa. Men i natt fick jag några sidor lästa och nu ligger jag i soffan och tänker ta de lungt i kväll så förhoppningsvis blir det lite mer läst.

  1. Jag är imponerad över att du är så ambitiös och lägger in flera inlägg om dagen, det är det inte många bokbloggare som gör. Själv skriver jag när jag läst ut en bok. Och så har jag min andra blogg Yfronten som jag uppdaterar varje dag.

      • glittervakuum
      • 9 februari, 2012

      Jo, det är mest för att jag vill komma igång och visa att jag finns. Sen vill jag inte bara skriva om de böcker jag läst. Men nu åker jag bort i helgen så då blir det nog mindre uppdateringar. Det är jätte kul att du läser. Det gör mig jätte glad!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

