Min bokhylla

Jag bör ju i en etta och har tyvärr varken plats eller råd med alla böcker jag vill ha. På grund av ekonomin så blir det ju mycket pocketböcker, ett hundratal tror jag och jag har så mycket utlånat att jag inte ens minns vad jag saknar.

Drömmen är så klart ett eget bibliotek men men.. Så här ser minns hyllor ut.

image

image

image

image

image

I hallen har uppslagsverk, kokböcker, skrivhandböcker och lyrik fått en egen hylla.

image

Ja, det var tyvärr allt. Letar som en idiot efter en snygg och bra bokhylla med mycket plats. Även någon roligare lösning till pocketböcker. Någon som har några tips? Jag har ju tyvärr inte särskilt mycket pengar att röra mig med så gärna något billigt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

