Haruki Murakami utmaning!

Finns inte många författare som har fastnat så hårt i mitt hjärta som Murakami, jag tror redan jag har hunnit nämna honom några gånger i denna bloggen. Hos bokdivisionen hittade jag Haruki Murakami Reading Challenge.

Utmaningen är inte så svår, att helt enkelt läsa något av Murakami under 2012. Ehh… Det kommer jag göra. Utan tvekan. Så jag är på, är ni?

image

Förra året läste jag Norwegian wood, Vad jag pratar om när jag pratar om löpning och Sputnikälskling.
I år ska jag minst klara av Fågeln som vrider upp världen och Kafka på stranden. Helst fler. Helst alla som finns.

  1. Det ser ut som att du varit hemma hos mig och fotat min trave Murakamiböcker! Jag satsar på 1Q84 i år.

      • glittervakuum
      • 7 februari, 2012

      Jag vill också läsa dom. Förhoppningsvis blir det dom också.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

