I Kundvagnen

Jag sitter med katten i knät och försöker komma underfund med vad jag vill göra ikväll, ute och festa eller stanna hemma i soffan. Under tiden jag funderar klickar jag runt på adlibris och det är alltid lika farligt just nu ligger de här i kundvagnen, men jag ska försöka att inte klicka på köp.

  1. Bolaños och Linds böcker verkar verkligen intressanta. Jag har lagt till dem på min önskelista i alla fall. ; )

      • glittervakuum
      • 5 februari, 2012

      Ja, jag tycker de verkar bra. Har bara inte råd att köpa dom just nu. Så de hamnar även dom i önskelistan.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

