Bokbloggsjerka 3 – 6 februari

Klickade runt och hamnade här, hittade något jag inte fattade först. Bokbloggs..Vadå?? Så jag klickade mig vidare hit och förstod att det var ett sätt att hitta nya bokbloggar man annars kanske missar. Perfekt tänker jag och hakar på.  Reglerna lånade jag av spetsig och de verkar vara ganska enkla:
  • Skriv in adressen till ditt inlägg om ”jerkan” i Annikas kommentarsfält som du finner här.
  • Besök andra bloggare som anmält sig genom att klicka på deras ”jerka”-inlägg i kommentarsfältet. Hitta nya bloggar att följa, skaffa vänner och prata om böcker; tipsa om din favoritförfattare; ha kul!
  • Sprid informationen om ”jerkan” så att fler hittar den och kan dela med sig. Ju fler vi blir desto fler nya bokbloggar kommer vi att hitta under resans gång.
  • Besvara följande fråga i ditt inlägg: Vilken var förra årets bästa debutroman?
Vilken var förra årets bästa debutroman? Shit jag vet inte ens om jag vet vilka som debuterade förra året. Efter mycket funderande så konstaterar jag att nej, jag läste nog ingen debutant förra året. Jag skulle där emot gärna läsa Jag är tyvärr död och kommer inte till skolan idag. Min favoritbok förra året var En dåre fri och Beata Grimsrud var iallafall en ny författare för mig. Jag läser mest pocket böcker och de kommer ju tyvärr lite senare, sen är jag kanske lite dålig på att hitta böcker.. tycker ändå jag letar ganska bra. 
Så tror jag har följt alla regler nu.
  1. Ännu en som inte läser purfärska böcker, vad skönt. Jag trodde jag var ensam om det🙂

    Och nu har jerkan nått sitt syfte… jag har hittat en ny blogg🙂

      • glittervakuum
      • 5 februari, 2012

      Jag läser mest pocketböcket. Vad kul att du hittade mig.😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

