Tävling

Hittade en tävling jag föll för, HÄR,  brukar aldrig tävla men nu ska jag väl göra ett undantag. Jag måste bara välja ett pris och det är svårt för för första gången är det en tävling där jag faktiskt vill vinna alla böcker och jag vet inte hur jag ska välja. Kolla HÄR alla böckerna ser ju super intressanta ut. Blir en smula galen. Måste skriva upp dom och se om jag kan få tag i dom, de borde verkligen finnas i min hylla.

Gå in och tävla ni med, en bok extra tacka man inte nej till.

  1. 5 februari, 2012
  2. 5 februari, 2012

Kommentera

