Hyllvärmarutmaningen 1.0

image

Så då har jag valt böcker till hyllvärmarutmaningen. Till min förvåning tyckte jag inte att jag hade så väldigt mycket att välja på.

Innan 30 Juni 2012 ska jag ha läst:

Allt är upplyst – Jonathan Safran Foer
Utrensningen – Sofi Oksanen
I det förflutna – Kate Morton
I tunga vintrars mage – Andrea Lundgren
Vita nätter – Ann Cleevs

Ni kan väl påminna mig..

  1. Vilken spännande hyllvärmarhög! Ska bli kul att se vad du tycker om de olika. Jag känner till dem alla men har faktiskt inte läst en enda av dem.

  1. 2 april, 2012
    Trackback from : Peppande utmaning « Bokad
  2. 28 september, 2014
    Trackback from : unemployment

Kommentera

