Until I feared I would lose it I never loved to read. One does not love breathing.

Så jag har pillat runt här i några timmar. En header är på plats men jag vet inte om den blev så himla bra. Den får ligga där tills jag kommer på något bättre. Jag tycker om att pilla med saker. Det här var precis lagom att pilla med för mig. Ser att ni är några stycken som har hittat hit i dag också. Det gör mig glad. nu sitter jag och lyssnar på Bright Eyes och funderar på vad mer jag kan hitta på med denna sida, har ni några förslag?

Lova har ju redan hunnit gästblogga. Det är ju jätte kul hoppas det kommer in mer sånt från er mina vänner. Allt är välkommet, eller inte allt, det måste ju ha något med böcker att göra. Jag har upptäckt att det funkar ganska bra att skriva nu så jag kanske ska knepa ihop något mer inlägg innan jag somnar.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

